Friday, January 3, 2014

راه دانشی ها آیا هیتلر وطن پرست بوده یا یک آدم جنایتکار مراحل درس خواندن پسرها به روایت تصویر ! با


صفحه نخست      پروفایل مدیر وبلاگ      پست الکترونیک     آرشیو مطالب      عناوین مطالب       قالب وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کسانیکه این وبلاگ را می خوانند.امیدوارم که از مطالب آن راضی باشید و نظرات خود را به صورت مکتوب به ما انتقال دهید و خواسته ای هم دارید سعی میکنیم در هر صورت جواب دهیم.این وبلاگ برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی طراحی شده است که تمامی رشته های مربوط به موسسه راه دانش میتوانند از آن استفاده کنند.منتظر نظرات,انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.با آرزوی موفقیت برای همه ی دانشجویان عزیز...
راه دانشی ها آیا هیتلر وطن پرست بوده یا یک آدم جنایتکار مراحل درس خواندن پسرها به روایت تصویر ! با هم بخندیم!!!! دانشجو در کشورهای مختلف فرهنگ لغات دانشجويي: موضوع تحقیقات استاد اسدیان درس انقلاب اسلامی حساب ذخیره ارزی چیست منابع انساني و شایسته سالاری جوان گرایی در راه دانش
بیستم آوریل زادروز مردى است كه كمابيش نامش را شنيده ايم ودر مورد او حرف و حديثهاى بسيار زيادى زده شده و در آينده نيز زده خواهد شد.
آدولف هيتلر مردى است كه جهان را لرزاند و به اعتقاد بسيارى دنيايى كه امروز در آن زندگى مى كنيم ساخته و دست پرورده اوست دنيايى كه چه از نظر نظامى و چه از نظر ارتباطات و از نقطه نظرهاى ديگرى چون پزشكى فرهنگى اقتصادى علمى و حتى تفريحى بى تاثير از او نبوده و نمى تواند باشد.
در اينجا نمى خواهیم درمورد خوب يا بد بودن او سخن بگويیم چراكه تبليغات دنياى غرب بر عليه او به حدى است كه هر كس تا نام او را مى شنود به ياد كوره هاى آدم سوزى كشتارهاى وسيع غير نظاميان و جنگ و خونريزى و كشتار مى افتد. در صورتى كه واقعيت امر چيز ديگريست downton transport واين نكته هيچگاه نبايد فراموش شود كه هيتلر براى سه سال متوالى مرد سال اروپا لقب گرفت و جهانيان او را مى ستودند و ملت آلمان او را مى پرستيدند. پس هيتلر را نبايد به صرف يك جنايتكار جنگى نگريست هر چند كه جنايتكار جنگى را نيز بايد بيشتر مورد بررسى قرار داد. در هر جنگى جنايت رخ مى دهد و كشته شدن بيگناهان منفك از جنگ نمى باشد. آيا مى توان باور كرد كه هيتلر به تنهايى دست به اين همه جنايت زده باشد و متفقين جوابى به اين جنايتها downton transport نداده باشند.
در دادگاه نورنبرگ كه براى محاكمه جنايتكاران downton transport جنگى برگزار شده بود هيچ وكيل مدافعى از او دفاع نمى كرد و تنها دادستانهاى غربى بودند كه او را محكوم مى كردند و شاهدينى بودند كه همگى دست نشانده متفقين بودند و براى اثبات صحت و يا سقم مطالبشان هيچ بررسى جدى بعمل نيامد.
شخصى در جايگاه شهود ادعا كرده بود كه در كارخانه اى كار مى كرده كه در آن توسط روغن برگرفته شده از انسانهايى كه سوزانده مى شدند نوعى صابون درست مى كرده اند و تنها مدركش قالب صابونى بود كه روى ميز قاضى دادگاه وجود داشت. حال در مورد اينكه آن صابون مورد آزمايش قرار گرفته يا خير هيچ مدركى در دست نمى باشد.
آرى مانند اين است كه او تمامى اين روزها را پيش بينى كرده بوده است و پس از جنگ هنگامى كه متفقين به پيروزى رسيده بودند هيچ كس آنها را بازخواست نكرد كه مثلا آقاى استالين شما چرا در اول جنگ كه متحد هيتلر بوديد آن فجايع را در فنلاند downton transport بوجود آورديد. ویا آقای چرچیل چرا در انتهای جنگ زمانی که یک رقابت برای تصرف برلین بین آمریکا و انگلستان و روسیه پیش آمد چرا دستور بمباران بیرحمانه شهر درسدن آلمان را صادر کردید طوری که دو هزار جنگنده در دو روز این شهر را که فاقد هرگونه تاسیسات downton transport استراتژیک نظامی بود به شکلی بمباران کردند که تمام 250000 ساکن آن مظلومانه بدون کمک هیچ مرکز امدادی جان بسپارند وشد ت بمباران به حدی گزارش شده است که حتی آسفالت خیابان های این شهر نیز ذوب شد در حالی که نیروهای انگلیسی می توانستند این شهر کوچک را دور بزنند و با اندکی تاخیر به برلین برسند واین جنایت وحشیانه ترین کشتار تاریخ جنگ جهانی دوم در اروپا لقب گرفت .
آدولف هیتلر حدود ساعت : بعد از ظهر آوریل دربراونا-آم-این شهری کوچک در نزدیکی لینتز در ایالت اتریش شمالی بین مرز اتریش و آلمان زاده شد. پدر او آلویس هیتلر ( ) یک کارمند پائین رتبه گمرک بود. کلارا هیتلر ( اوت - دسامبر ) مادر آدولف هیتلر بود. پدر کلارا یوهان پولتزل و مادر او یوهانا هیدلر نام داشت. کلارا در روستای اشپیتال در اتریش در خانه پلاک چسبیده به خانه شوهر آینده خود یعنی آلویس هیتلر به دنیا آمد ونزد پدر بزرگ خود یعنی یوهان نپوموک هیدلر بزرگ شد.
در کتابش نبرد من که تا اندازه ای تبلیغاتی نوشته شده بود آدولف لحنی مودبانه درباره پدرش دارد به هر حال او اظهار می کرد تصمیم جدی که برای نقاش شدن داشت باعث اختلاف نظرات بسیاری در بین آن ها شده بود. همانطور که گفتیم پدر هیتلرکارمند گمرک بودو به همين جهت دوست داشت كه پسرش نيز راه او را ادامه دهد وكارمند شود. از اين رو با آنكه درآن زمان در وضعيت مالى بدى قرار داشت پسرش را براى تحصيل به مدرسه فرستاد اما آدولف نمى خواست كارمند شود. او كارمند شدن را همتراز اسارت مى دانست و از اينكه بله قربان گوى كس ديگرى باشد متنفر بود. به همين جهت با آنكه پدرش سخت مخالف بود به هنر نقاشى روى آورد. ديرى نپاييد كه نخست پدرش را در سال از دست داد.از سال به بعد هیتلر در یک پرورشگاه یتیمان بوهامایی زندگی میکرد و مادرش را تحت حمایت خود داشت. مادرش نیز به دلیل ابتلابه سرطان سینه در سن 47 سالگی در سال فوت کرد.
هیتلر از طریق دادگاهی downton transport در لینز تمامی سهم یتیمیش را به خواهرش پائولا ( Paula ) واگذار کرد. و براى ادامه زندگى به تنهايى به وين پايتخت بزرگ و ثروتمند آن زمان اروپا گام بگذارد او به عنوان یک نقاش در وین مشغول کار شد. او از روی کارت پستال ها طرح میکشید و به کاسب

No comments:

Post a Comment