Monday, January 13, 2014

صندوقچه دوشنبه هر هفته از رادیو اقتصاد موج اف ام فرکانس98 مگاهرتز mds system با شماره تلفن 22652525


صندوقچه دوشنبه هر هفته از رادیو اقتصاد موج اف ام فرکانس98 مگاهرتز mds system با شماره تلفن 22652525 mds system و پیامک300003637 از ساعت 05/12 تا 15/13 پاسخگوی پرسش های شما عزیزان در زمینه گردشگری خواهم بود. برای اطلاع از موضوع برنامه هر هفته و مشارکت در آن می توانید به وب سایت رادیو اقتصاد مراجعه فرمایید و با مشارکت در آن در بهبود کیفیت برنامه بنده را یاری نمایید
  کشور اوکراین مدتی ات که به دلیل همکاری های تجاری با ایران به عنوان یکی از بازارهای هدف مهم در صنعت گرشدگری کشورمان و در منطقه بالکان مورد توجه مدیران گردشگری ایران قرار گرفته است. به همین دلیل ارتباط گسترده دست اندرکاران صنعت گردشگری اوکراین نیز به سومین همایش گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی دعوت شدند که سخنگوی گردشگری اوکراین mds system خانم انا پوپکو در این کنفرانس نیز حضور پیدا کرد. از آنجا که ارتباط تجاری و البته تبادل گردشگری بین دو کشور برای هر دو منطقه حائز اهمیت بوده در فرصتی مغتنم توانستم در حاشیه بازدید mds system او از نمایشگاه دستاوردهای گردشگری پزشکی ایران با ایشان مصاحبه ای کوتاه داشته باشم.
ارتباطات گسترده تجاری بین کشور من و ایران باعث شده که سالانه عده زیادی در قالب گروههای تجاری   بین دو کشور سفر کنند به همین دلیل فرصت مناسبی هم برای تبادل گردشگر بین ایران و اوکراین نیز برقرار شد پس همین فرصت باعث شد تا من در این کنفرانس حضور پیدا کنم تا علاوه بر آشنایی mds system با توانمندی های گردشگری سلامت در ایران با فرصت های مناسب تبادل گردشگر mds system عمومی در ایران نیز آشنا شوم.
من به عنوان سخنگوی اوکراین این موضوع را عنوان می کنم که هر کشور بخصوص در منطقه ما دارای پتانسیل های متفاوتی در زمینه گردشگری و شاخه های زیر مجموعه آن است اما ایران در زمینه گردشگری پزشکی توانمندی های فراوانی دارد که باید با توجه به این توانمندی ها با رقبای خود همچون هند و ترکیه مقابله mds system کند.
همانطور که می دانید گردشگری پزشکی در هندوستان و ترکیه بسیار رشد کرده به همین دلیل ایران که تخصص لازم را دارد باید با مدیریت دقیق و البته برنامه ریزی های بسیار اساسی وارد عرصه رقابت جذب گردشگران سلامت شود. بنابراین تخصص پزشکان ایرانی در کنار مدیریت دست اندرکاران گردشگری می تواند جایگاه ویژه ای را برای ایران به ارمغان بیاورد.
بدون تردید مسلمانان با توجه به تعدادشان بهترین بازار هدف برای کشورهای گردشگر پذیر هستند می دانیم که 57 کشور مسلمان در سراسر دهکده جهانی وجود دارد بنابراین این گردشگران این کشورها پتانسیل بالقوه ای برای رونق گردشگری در هر نقطه از جهان هستند
پاسخ mds system شما کاملا مثبت است چون ایران بطور کلی یک کشور اسلامی است و با توجه به این اشتراک دینی با کشورهای اسلامی دیگر بهترین mds system فرصت برای جذب گردشگران این کشورها را در اختیار دارد. بنابراین فرصت بسیار خوبی در اختیار ایران قرار گرفته که باید از آن استفاده کند.
من معتقدم ایران بهترین منطقه برای توسعه اکوتوریسم خواهد بود ولی در صورت مدیریتی mds system منطقی و مناسب با توجه به پیشینه تاریخی ایران گردشگری عمومی را به خوبی رشد خواهد داد . به عقیده من ایران می تواند اولین مقصد گردشگران در منطقه باشد در صورتی که زیرساخت های را فراهم کند.
هیچ کس نمی تواند از تمدن ایران بگذرد بنابراین تاریخ ایران برای من نیز جذاب بود
زمستان یکی از پرمخاطب ترین فصول از نظر گردشگران این فصل است اسکی سورتمه سواری اسنوبرد و دیگر تفریحات زمستانی می توانند فرصت مناسبی برای جذب درآمد در کشور ها باشند . کشور من هم در این صنعت پیشرفت های مناسبی داشته است.
با توجه به اقلیم و طبیعت ایران شما هم می توانید با معرفی دقیق جاذبه های گردشگری زمستانی کشورتان موقعیت خوبی را برای گردشگری زمستانی ایران فراهم کنید البته به یاد داشته باشید که بستر مناسبی را در اختیار دارید.
با توجه به فعالیت اقتصادی من در این صنعت باید به دو مورد مهم درباره سئوال شما اشاره کنم اول اینکه هم اکنون ایران کشوری ارزان قیمت برای سفر گردشگران دیگر کشورها است و دومی همانطور که قبلا هم گفتم در کشور من و هم کشورهای همسایه ما در روسیه مسلمانان زیادی زندگی می کنند پس طبیعی است که آنها به ایران اسلامی سفر کنند ولی بیاد داشته باشید که این فقط مسلمانان نیستند که به ایران سفر می کنند بلکه از دیگر ادیان هم وارد خاک ایران می شوند پس جاذبه های گردشگری زمستانی ایران همگان را به خود جلب می کند نه گروه خاصی از گردشگران.
همیشه هزینه های سفر یکی از عوامل تعیین مقصد گردشگران است پس حالا که هزینه سفر به ایران کم شده چرا که نه می توان با بازاریابی مناسب و هدفمند mds system مسیر حرکت گردشگران را به سمت ایران سوق داد چون جاذبه های فراوانی در ایران هست که می تواند نظر گردشگران را جلب کند اما توصیه من این است که این قیمت پایین خدمات بالایی را می طلبد تا به سرمنزل مقصد و برسد.
هر فعال اقتصادی و بخصوص در صنعت گردشگری می داند که بدون سرمایه گذاری خارجی رشد و رونق این صنعت ممکن نخواهدبود بطور کلی گردشگری به عنوان صنعتی خصوصی است پس سرمایه گذاری خصوصی چه داخلی و چه خارجی باعث رونق گردشگری خواهد شد. ایران هم باید شرایط را برای حضور سرمایه گذاران خارجی باز کند و امنیت سرمایه آنها را تضمین کنند تا شاهد سرازیر شدن گرشدگران به ایران باشید.
می دانیم هر سرمایه گذار به دنبال منافع مادی اقدام به سرمایه گذاری می کند پس وقتی یک شرکت خارجی در صنع گردشگری ایران سرمایه گذاری می کند برای رشد و سود خود به دنبال بازار هدف خوبی می رود و در صنعت گرشدگری گردشگران را به محل سرمایه گذاری خود می شکاند به همین دلیل هم خودش سود خواهد کرد و هم اقتصاد کشور محل سرمایه گذاری آن منفعت خواهد برد.
بدون مکث گفت: اتحادیه کشورهای مسلمان بهترین فرصت جذب سرمایه های خارجی برای ایران است. می دانیم تعداد کشورهای مسلمان در جهان کم نیست و برخی از آنها هم

No comments:

Post a Comment